Bijna thuis!

12 augustus 2018 - Den Helder, Nederland

En dan breekt de laatste dag aan, de laatste kilometers. Van Bremen naar Den Helder. Alles snelweg, en Den zet m op standje 120. Jeetje.. en wat was het een heerlijke vakantie. Je weet dat het gewone leven doorgaat als je weg bent en je maakt je gewoon zorgen om het kind, de hondjes en je hebt gewoon echt verdriet om het verdriet van een vriend en vriendin... maar heel mindfull genieten van de omgeving en de natuur is toch wel echt gelukt.

Ik ben onder de indruk van het land, want dat is echt wonderschoon. Het leven is daar duur. Sowieso als je gezond wilt eten. Maar iets minder kan ook wel. Gewoon een broodje extra eten. We gaan hier zeker terugkomen aangezien we nog niet alles gezien hebben door de weersomstandigheden. En we kijken terug op 15 heerlijke dagen samen, echt samen op een paar vierkante meter. Na 26 jaar huwelijk was dat dus gewoon fijn.

Nu naar de hondjes, waarbij de leukste boxer van de wereld met 4 benen tegelijk de lucht ingaat als hij ons ziet, onze sambadanser, ik blij meisje;-) We gaan volgend jaar kiezen tussen Schotland of Zwitserland. Ik heb zoveel leuke reacties gekregen op de blog en ons avontuur en ik vond het ook erg leuk om te doen dus wie weet tot volgend jaar!