De reis is begonnen, dag 1

28 juli 2018 - Aabenraa, Denemarken

Na weken van bizarre drukte met mijn interim project in Brabant en de start van mijn nieuwe project in alkmaar zijn we vanmorgen om 9 uur vertrokken. Km stand 41730. Dennis wilde perse voor 9 uur rijden, voor de echte warmte. Max en de hondjes laten we achter. En dat valt me bijzonder zwaar merk ik. Ik lach als een boer met kiespijn, maar Max vind het prima. De hondjes niet.. snik.. Maar we zitten, zijn vol gepakt en gaan. Gelukkig is het niet zo heet!

Het doel is vandaag Denemarken, Aabenraa. Ongeveer 650 km. Daar zijn we met mam en Coen ook geweest, vooral een erg mooie herinnering. Om 18 uur zijn we er eindelijk. Behoorlijk wat files gehad. Zoals je aan de foto's kunt zien zijn we van mooi weer, naar bewolkt naar regen naar stortregen gegaan.

Als we aankomen op de camping komt het ook met bakken uit de lucht. Dennis loopt met zn regenjas aan te rennen om de stroom aan te leggen. We zijn er.  Onze 1e stop, onze 1e kop thee en nu beentjes omhoog. Morgen gaan we richting Malmo, Zweden. En weeronline geeft aan dat we morgen met prachtig weer wakker worden! Tot dan...